Treści wideo w służbie marce

Dziś, dzięki Internetowi, komunikacja marki z klientami stała się dużo bardziej dynamiczna. Odbiorcy przyzwyczaili się już do nietypowych niegdyś form przekazu i preferują taki typ komunikacji. Dlatego właśnie firmowe produkcje wideo są świetnym pomysłem na promocję marki.

Czytaj więcej »

SEO, czyli jak być pierwszym w sieci?

Strona internetowa firmy to dziś konieczność i wie o tym każdy. Szukając firmy z danej branży czy konkretnej usługi najczęściej korzystamy właśnie z sieci. Jak więc sprawić, aby nasza firmowa strona pokazywała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki internetowej? Jak być pierwszym w sieci i przyciągać klientów? Może w tym pomóc pozycjonowanie witryny.

Czytaj więcej »

Business View zaprasza w wirtualną podróż przyszłości!

Każdy z nas zapewne nie raz miał okazję odbyć spacer wirtualny – czy to po hotelowych pokojach czy lożach w restauracji. Często jednak taka online’owa wędrówka dostępna jest jedynie na stronie danego lokalu, a dodatkowo jej poprawne działanie wymaga zainstalowania odpowiedniego oprogramowania. Firma Google wyszła naprzeciw zarówno firmom, jak i potencjalnym klientom i uruchomiła nową usługę – Business View, która jest zsynchronizowana z wyszukiwarką, Google Maps i G+. O zaletach tego rozwiązania oraz procesie jego wdrażania opowiada Marek Jaroszewicz, rekomendowany fotograf Business View w Business Sense Agencja SEM.

Czytaj więcej »

Profil na Facebooku – korzyści dla firmy

Coraz więcej firm zaczyna prowadzić profile na portalach społecznościowych, w tym głównie na Facebooku. Największe marki nie szczędzą nakładów finansowych na kampanie social media. Jednak czy tego typu działalność sprawdzi się w każde branży? Jakie korzyści może to przynieść firmie?

Czytaj więcej »

Google Zakupy – promuj swoją ofertę!

Zakupy wprost z wyszukiwarki internetowej? Dzięki kampaniom produktowym Google Zakupy klienci po wpisaniu zapytania mogą od razu zobaczyć twoje produkty i porównać je z ofertą konkurencji. Na czym dokładnie polega usługa reklamy z listą produktów?

Czytaj więcej »

Jak wypromować fanpage na Facebooku?

Samo posiadanie firmowego fanpage’a na portalu społecznościowym to dopiero początek. Niestety, przy dużej konkurencji na rynku oraz spadkach zasięgu organicznego postów, aby zostać zauważonym na Facebooku niezbędna staje się płatna promocja. Czy promowanie wpisów i fanpage’y na Facebooku to już konieczność?

Czytaj więcej »

Nowa oferta SEO w Business Sense

Już od pewnego czasu pracowaliśmy nad nową ofertą na pozycjonowanie serwisów internetowych – stron i sklepów www. Bazowaliśmy przede wszystkim na własnym know-how i doświadczeniach, ale zależało nam na tym, żeby nasza oferta SEO była jak najbardziej konkurencyjna i optymalna, dlatego zebraliśmy opinie klientów z rynku oraz przeanalizowaliśmy słabe i mocne strony różnych ofert.

Czytaj więcej »

Content Marketing – treści, które służą marce

Marki dostarczają swoim konsumentom najróżniejszych treści – artykuły, a nawet całe portale tematyczne, filmiki wideo rozpowszechniane wiralowo – które nie zawsze mają przekaz sprzedażowy. Jakie korzyści dla marek niesie content marketing? Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem?

Czytaj więcej »

AdWords, czyli daj się wyszukać w Internecie

Działania pozycjonerskie nie zawsze przynoszą spodziewane efekty, a konkurencja nie śpi. Co zrobić, aby strona Twojej firmy była na pierwszym miejscu w wyszukiwarce? Pomogą w tym reklamy Google AdWords. Usługa ta, oferując reklamę skrojoną na miarę potrzeb klientów, kieruje odpowiednich użytkowników na firmowe strony i tym samym przyczynia się do zwiększenia sprzedaży.

Czytaj więcej »

Instagram – więcej niż 1000 słów

Obecność marek w social media w większości ogranicza się do Facebooka. Ostatnio coraz popularniejszy wśród firm staje się jednak serwis obrazkowy – Instagram. Czy jest to forma promocji odpowiednia dla każdej marki i czy rzeczywiście obraz wart jest więcej niż 1000 słów?

Czytaj więcej »
Szczegółowe informacje dotyczące stosowanych w witrynie plików cookies ich funkcji, okresów przechowywania znajdziesz tutaj: polityka prywatności
Szczegółowe informacje dotyczące stosowanych w witrynie plików cookies ich funkcji, okresów przechowywania znajdziesz tutaj: polityka prywatności