Podstawowym wyzwaniem marketingu jest dotarcie do potencjalnego klienta w chwili, kiedy jest gotowy do podjęcia decyzji zakupowej. Strategia marketingowa Social Ads pozwala na towarzyszenie klientowi na każdym etapie identyfikowania, rozpoznawania i zaspokajania danej potrzeby, a w rezultacie wybór Twojego produktu lub usługi.

Social Ads

Wszystko zaczyna się od marketingu internetowego, który towarzyszy użytkownikowi na każdym z etapów podejmowania decyzji.

W zależności od branży, specyfiki grupy docelowej, rodzaju produktu lub usługi oraz poziomu budżetu strategię marketingową realizujemy przy pomocy różnych typów kampanii Facebook Ads. Optymalny dobór kanałów komunikacji zapewnia widoczność na różnych etapach ścieżki zakupowej klienta, dzięki czemu klient ma świadomość, iż swoją potrzebę może zrealizować korzystając właśnie z Twojej oferty.

Dlaczego warto zaufać specjalistom od promocji?

W dobie marketingu tradycyjnego firmy korzystały z usług agencji reklamowych, dzisiaj ich rolę przejmują agencje SEM. I choć do większości narzędzi marketingu internetowego mamy bezpośredni dostęp, w rękach specjalistów przynoszą one znacznie lepsze efekty.

Posiadamy status Partnera Google Premium. Certyfikat otrzymują wyłącznie firmy, które przy szerokim portfolio Klientów dbają o doskonałe wyniki działań. To oznacza, że oferujemy równie wysoką skuteczność niezależnie od branży jaką reprezentujesz oraz tego czy jesteś małą czy średnią firmą. Każdego klienta traktujemy indywidualnie, co przekłada się na dużą różnorodność obsługiwanych strategii Social Ads i jeszcze więcej bezcennych doświadczeń.

Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone przez nas kampanie realizowały cele biznesowe naszych Klientów. Wierzymy w partnerską współpracę, dlatego już dawno zrezygnowaliśmy z umów długoterminowych i cyrografów. Zamiast tego proponujemy przejrzystą ofertę i dogodne warunki współpracy.

Jak działamy? Budujemy markę i maksymalizujemy jej zasięgi

Działania marketingowe dzielimy na 3 etapy. Na każdym realizujemy bardzo konkretny cel:

  1. Zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów
  2. Wzbudzenie chęci skorzystania z oferty
  3. Zamknięcie ścieżki zakupowej poprzez komunikację prezentującą walory i atrakcyjność oferty.

Efektywną realizację celów zapewnia przemyślany wybór narzędzi oferowanych przez Facebook i Instagram. Są to narzędzia, dzięki którym możemy:

  • zwiększyć zasięg lub rozpoznawalność marki,
  • wygenerować wartościowy ruch na stronie www,
  • pozyskać dane teleadresowe potencjalnych klientów,
  • zachęcić potencjalnych klientów do wizyty w firmie,
  • zachęcić potencjalnych klientów do podjęcia ważnych działań w obrębie strony www (zakupu, uzupełnienia formularza, wykonania telefonu),
  • zachęcić niezdecydowanych klientów do zakupu,
  • powiększyć społeczność i dotrzeć do odbiorców zainteresowanych ofertą.

W kampaniach Social Ads równolegle korzystamy z co najmniej kilku narzędzi marketingowych. Dywersyfikacja ruchu poprzez zastosowanie wielu typów reklam sprawia, że koszty pozyskania klienta są niższe, a zysk wyższy!

Case study

Pani Kasia



To jest Pani Kasia. Pani Kasia samodzielnie prowadzi sklep internetowy z ekologicznymi produktami spożywczymi. Zajmuje się zarządzaniem pracą biura, logistyką zaopatrzenia i… no, cóż – social mediami. W końcu marka bez Facebooka i Instagrama nie istnieje, prawda?

Pani Kasia przez długi czas publikowała atrakcyjne treści na swoich profilach firmowych, ale nie przynosiły one żadnych korzyści poza kilkoma kciukami w górę. Promowane posty cieszyły się większym zainteresowaniem, ale nie przekładały się na wzrost sprzedaży.


Zniechęcona brakiem efektów Pani Kasia zamierzała porzucić prowadzenie social mediów, ale za sprawą rekomendacji trafiła do nas. Podczas spotkania opowiedziała nam więcej o swoich produktach i nakreśliła obraz klientów, do których chce trafić z przekazem. Jako że Pani Kasia z lekkością tworzy treści na swoje strony i nie potrzebuje wsparcia przy publikacji treści, wybrała opcję współpracy Facebook Ads.


Na czym polega nasza współpraca? Pani Kasia wciąż tworzy i publikuje treści, ale tym razem ze wsparciem solidnego planu reklamowego. Prowadzimy stałą kampanię, która napędza sprzedaż. Gdy tylko pojawia się nowość w ofercie, Pani Kasia publikuje post i informuje o tym swojego Opiekuna Klienta, my zajmujemy się całą resztą.

Dodatkowo Pani Kasia może sprawdzić, które posty faktycznie napędzają sprzedaż i jakie reklamy najskuteczniej zachęcają klientów do zakupów. Dzięki comiesięcznym raportom o wynikach działań w social mediach trzyma rękę na pulsie.


A wynikami warto się pochwalić! Tylko w ciągu I kwartału w 2021 roku na działania reklamowe Pani Kasia przeznaczyła 3115 zł. Kampanie wygenerowały sprzedaż wartości 47 589 zł! Dzięki kampaniom wzmocniliśmy również rozpoznawalność marki na rynku. Gdy rozpoczynaliśmy współpracę stronę na Facebooku obserwowało 2791 osób. Dziś jest ich aż 15 575.
Poprzedni
Następny

Pan Przemek



Pan Przemek prowadzi rodzinną firmę deweloperską. Oferuje segmenty pod Warszawą. Jego firma od lat z powodzeniem korzysta z marketingu internetowego, ale co do aktywności w social mediach Pan Przemek nie był do końca przekonany. Facebook i Instagram to przecież przestrzeń stworzona z myślą o branżach rozrywkowych. Kto kupuje dom na Facebooku?


Wraz z realizacją nowej inwestycji pojawiła się potrzeba wzmocnienia kampanii reklamowych. Dla Pana Przemka był to czas na zweryfikowanie poglądów dotyczących social media. Mimo to do pomysłu podszedł ostrożnie – w branży deweloperskiej liczy się profesjonalny wizerunek, tu nie ma miejsca na wygłupy, które będą zdobywały polubienia. Przy budowie nowej inwestycji i potrzebie wzmocnienia kampanii reklamowych przyszedł czas na zweryfikowanie swoich poglądów. Tylko jak sprzedawać mieszkania na Facebooku?


Wspólnie ustaliliśmy spójny plan marketingowy. Pan Przemek nie chciał swoim pracownikom zaprzątać głów prowadzeniem fanpage'y. Oddał to zadanie w nasze ręce. Dziś na jego stronie facebookowej pojawiają się aktualne informacje dotyczące kolejnych etapów budowy, zdjęcia z drona, realizacje oraz wizualizacje przyszłych osiedli. Ale to nie wszystko.

Prowadzimy kampanię, która pozyskuje kontakty do osób zainteresowanych zakupem lokalu i chętnych na spotkanie z przedstawicielem handlowym. Promocja okazała się tak skuteczna, że... musieliśmy ją wstrzymać, ponieważ wszystkie segmenty miały już swoich właścicieli.


Przemek dziś ocenia, że social media pozwoliły poszerzyć drogę - wiodącą ku sukcesowi firmy - do rozmiarów autostrady. A czy Ty chcesz się pokazać tam, gdzie są Twoi klienci? Media społecznościowe czekają na Twoją markę - bez względu na to, jaką dziedziną się zajmujesz!
Poprzedni
Następny

realizowaliśmy projekty m.in. dla:

Szczegółowe informacje dotyczące stosowanych w witrynie plików cookies ich funkcji, okresów przechowywania znajdziesz tutaj: polityka prywatności
Szczegółowe informacje dotyczące stosowanych w witrynie plików cookies ich funkcji, okresów przechowywania znajdziesz tutaj: polityka prywatności